Nereye Dergisi
Arkeoloji, Tarih, Gezi, Seyahat ve Yaşam Kültürü Dergisi

Son Yılların En İyi 5 Dijital Yayıncılık Stratejisi

2022'de çevrimiçi yayıncılıktan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olacak stratejileri öğrenmek için okumaya devam edin.

0 401

Bağlı dünya hızla değiştiği için, her sonbahar sizin için gelecek yılda bilmeniz gereken en önemli trendlere bir göz atıyoruz. Ancak 2020’de COVID-19 salgını, çevrimiçi iletişim de dahil olmak üzere her sektörde büyük aksamalara neden oldu. Bu nedenle, bugün, yıl ne getirirse getirsin, 2022’de güvenebileceğiniz beş dijital yayıncılık trendini sizlere sunmak istedik.

2022’de çevrimiçi yayıncılıktan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olacak stratejileri öğrenmek için okumaya devam edin.

Kodsuz Araçlar

Gelecekte 2020, her şeyin çevrimiçi olduğu yıl olarak hatırlanabilir. Güvenlik kısıtlamaları nedeniyle birçok insanın uzun süre evde kalması gerekti. Fakat İnternet, işletmelerin faaliyetlerini sürdürebilmesine, okulların eğitime ara vermeden devam etmesine ve arkadaşların sanal olarak buluşmasına olanak sağladı. Ancak, kullanıcılar büyük miktarlarda içerik yüklemeye uğraştıklarında, basit olması onlar için önem teşkil ediyordu. Dijitalleştirme hizmetleri sadece çalışmak için gerekiyordu.

Bu ihtiyacın 2022’de değişmesini beklemeyin. Gerçekten de, bu eğilim büyüyerek “kodsuz” çevrimiçi hizmetlere olan talep haline gelecek. Başka bir deyişle, kullanıcılar özel olarak geliştirilmiş araçlar olmaksızın web siteleri, e-mağazalar ve dijital iletişim kurmalarına izin veren araçları benimsemeye devam edecek. Sadece PDF’nizi paylaşılabilir, izlenebilir bir HTML5 yayınına dönüştürmek mi istiyorsunuz? İşte bu, sınıfının en iyisi, kod gerektirmeyen dijital yayıncılık platformuyla oldukça kolay.

Kullanıcı Deneyimi

Bu kadar çok içerik internete taşındığı için, birçok yayıncı için bir sonraki yeni zorluklar ortaya çıkmaya başlıyor. Sürekli internette alışveriş yaptığımız, öğrendiğimiz ve takıldığımız için, farklı bir şeyler sunmak önemli. İşte burada kullanıcı deneyimi devreye giriyor. Kullanıcıların içeriğinizle nasıl etkileşime girdiğine daha fazla dikkat ederek, izleyicilerin hatırlayacağı olağanüstü deneyimler yaratabilirsiniz.

Elbette ilk adım, paylaşacak iyi içeriklere sahip olmaktır. Ardından, hangi dijital uygulamaların, kullanıcıların karantina zamanlarında kullandığı video konferans ve PDF günlerinin üstesinden gelmenize yardımcı olacağını düşünün. Zenginleştirilmiş medya, çevrimiçi izleyicilerle güçlü bağlantılar kurabilir. Ve ayrıntıların iyi bir kullanıcı deneyimi için önemli olduğunu unutmayın. İçeriğinizi erişimi kolay, tüketmesi eğlenceli, markanızın bir parçası ve tabii ki biraz keyifli hale getirin.

Önce Hizmet

İlgili Yazılar

2020 boyunca, faydalı içerik, çevrimiçi ortamda gerçek kazanan olmak için diğerlerini geride bıraktı. Hiç kimse faydasız bir katkı sunmak için yola çıkmasa da, COVID-19 salgını, izleyicilerin sorunları çözen içeriğe yanıt verdiğini gösterdi. İnsanlar ekmek pişirmeden evde eğitime kadar her türden açıklayıcı bilgi ve rehber aradıkça, haber yayıncıları büyük bir trafik gördüler, İnternet’in her yerinde güvenilirliğin adresi haline geldiler.

2022’de hizmet içeriğinin dijital yayıncılık trendi daha da gelişecek. Akıllı yayıncılar, kitlelerinin en acil sorularına odaklanacak ve siparişe göre yanıtlar oluşturacaktır. Eğrinin önünde kalmak için sosyal medya ve destekleyici araçlarla kullanıcılarınızla iletişimde kalın. En iyi nerede yararlı olacağınızı öğrendikten sonra, uzmanlığınızı bir yayında kullanmak kadar basittir. (Ve tabii ki arama için optimize edin!)

Reklam Belirsizliği

Reklama dayanan herhangi bir işletme, bu yılın ne kadar öngörülemez olduğunu bilir. Ne yazık ki, gelecek yıl da normale ve istikralılığa dönüş vaat etmiyor. Bu dönem en çok, TV reklamları, reklam panoları ve basılı reklamlar gibi geleneksel kanalları vurdu. Ancak dijital reklamcılık geri dönüş yolunda olsa da, işlerin yakın zamanda normale döneceği belli değil.

Ancak, dijital abonelikler hala istikrarlı bir şekilde büyüyor. Bu, 2022’in yayıncıların abone durumlarına ciddi bir şekilde kafa yormaları gerektiğini gösteriyor. Halihazırda bir stratejiniz varsa, güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirmeyi planlayın. Eğer yoksa, bir abone veritabanı oluşturmanın yollarını düşünmeye başlayın. Sadık okuyuculara sahip olmak, belirsiz bir reklamcılık görünümünü silmeye yardımcı olabilir.

Kalpten

Sonuncusu fakat belki de en önemlisi, güvenilirlik 2022’de önemli bir dijital yayıncılık trendi olacak. Pandemi ve etkileri yeni yılda da etkili olacak gibi göründüğünden, esnek kalmak ve önümüzdeki zorlukları kabullenmek gerek. Pratik anlamda, bu, hedef kitlenizle açık ve dürüst bir iletişim kurmayı ana öncelik haline getirmeniz manasına geliyor. Önce doğru ve güncel bilgi vermeye odaklanın.

Doğrudan olmanın yanı sıra, güvenilirlik ve gerçekli daha kişisel bir ses bulmayı da gerektirebilir. Ancak cesur marka bilinci oluşturmayı kişisel bir mesajın gücüyle karıştırmayın. İronik yaklaşımlar için doğru zaman olmasa da, CEO’dan gelen bir mektup kadar basit bir şey, işletmenizin iletişimine sıcaklık ve samimiyet katacaktır. Ya da başka özgün bakış açıları için çalışanları birkaç kelime etmeye davet edin.

Her zaman olduğu gibi, 2022 için tüm bu dijital yayıncılık stratejisi trendlerinin ortak noktası güçlü içeriktir.

Çeviri: Belgin Avşar

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More